• Ruud

Romige en eiwitrijke mango smoothie bowl!

ZO MAAK JE DE EIWITRIJKE MINDGAINS CREAMY MANGO SMOOTHIE BOWL😻🥭🍌🫐🌞⁣⁣ Wie onze stories volgt heeft 'm zeker al voorbij zien komen in de avond: de mango smoothie bowl! Oprecht een van de weinige gerechtjes waar we wel even voor in de keuken willen staan, haha!👨🏻‍🍳 Door de bevroren mango, banaan en bloemkoolrijst (nee, hier proef je niks van!) krijg je een hele dikke en romige smoothie🤤 Wat ons betreft de ideale 'pre bed meal' (een voedzame maaltijd in de avond die past binnen je caloriedoel) maar ook perfect als ontbijtje!😎👌🏼⁣

DIT HEB JE NODIG VOOR DE SMOOTHIE BASIS: 100g bevroren mango⁣⁣ 50g bevroren banaan⁣⁣ 75g bevroren bloemkoolrijst⁣⁣ 100g Griekse yoghurt 0%/fat free of kwark/Skyr 10g vanille eiwitpoeder (wij namen Impact Whey Isolate)⁣ ZO MAAK JE HET: Doe de bevroren mango en bloemkoolrijst in de blender en laat even ontdooien (anders begeeft je blender het gauw). Voeg een klein beetje amandelmelk ongezoet of water toe (niet teveel want dan wordt het te waterig) en doe daarna de banaan en yoghurt erbij. Zodra het een beetje ontdooit is zet je de blender aan tot je echt een lekkere dikke en romige smoothie hebt. Soms even uitzetten en goed roeren! Doe dan de smoothie in een kommetje en voeg de toppings toe!🙏🏼 Wij kozen voor: - 50g blauwe bessen⁣ (diepvries, eerst een minuutje in de magnetron)⁣ - 15-20g granola (Bijv. Holie of Eat Natural, deze zijn crunchy en voedzaam) Totaal 340 kcal/27g eiwitten Ga jij hem maken? Vergeet ons dan niet te taggen in je stories!🤚🏼 MINDGAINS: A HEALTHY MIND IN A HEALTHY BODY!!!!💛


706 weergaven0 opmerkingen